2012. január 18., szerda

Tetűriadó

na tehát a minap a címben jelzett dolog volt nálunk. A vicces az, hogy előtte egy hétig vakarózott ( a fején) az egész család, az egy Fruzsina kivételével (nade neki NINCS HAJA!), és kélpesek voltunk meggyőzni magunkat arról, hogy a száraz levegő miatt kiszáradt szimultán mind4ünk fejbőre és ezért...
pihent agyak vannak itt raktáron, azmár biztos. Odáig mentem én személy szerint ebben az ideológiában, hogy vásároltam adekvát anyagot (sheavajas sampont) is, a tüneteket enyhítendő:( mentségemre legyen szólva, hogy közben folyamatosan gyanakodtam, és figyeltem a fejeket, sűrű fésűvel, kád fölött, de semmi nem volt. EDDIG:)
Most meg már nincs semmi, mert kémiailag lehetetlenné tettem a tetvek életét, hrrrrrrrrrrrr.

Amúgy jól vagyunk:)

Nincsenek megjegyzések: