2012. január 27., péntek

Ez a nap...

...nna ez a nap, ez igazán odacsapott nekem:(
először is azzal indult előzményként, hogy tegnap ismét tetveket találtam Pál fejében. Kellett kontrollirtani, és ennek keretében leltem meg őket. Mármint a kis bogarakat, na jó, rovarokat a Pál hajában. Nem volt kellemes felismerés, hogy ismét moshatok ki sokmindent, stbstb, de ebbe most nem megyek bele. Miután azonban naponta néztem mindenkit (már Fpapán kívül, mert ő ugye kopaszra nyírta magát még múlt hétfőn), és nem volt eddig semmi, és senki, ill. most is csak Pálban, így logikusnak tűnt, hogy a tetv a bölcsiből származik:(
...reggel ezt közöltem is, mire kiderült, hogy nem hozhatom Palit, csak igazolással (múlt kedden simán bevették anélkül), majd bevették (na jó, most az egyszer), aztán kisvártatva már szóltak is, hogy serkéket (micsoda szó!!!) találtak a fejében, vigyem csak mégis magammal.

Benyitottam, Pál megzavarodva pislogott a sírás határán a bölcsiszoba közepén. ÓÓÓÓ kefe (ez Pál szavajárása).

Hazahoztam, elkezdtem a tisztítóprogramot, szennyes begyűjtése, mosás, Domestosozás, közben vadult kombináltam. Ennek köv. most Pálunk kopasz. És mindjárt Fx is:( a fene a francos tetvekbe.

Levágtam a haját 3 milisre, majd a fejét bekentem ecettel. Mindeközben pedig elkezdtem brutál ebédet főzni, aminek csak az egyik, nem túl nagyszabású része lett volna az orjaleves. Csakhogy, amit tegnap felolvasztottam mindehhez, az nem orja volt....Most várom Fpapát, hogy azonosítsa az állatot, de gyanús, hogy min. nyúl, max. kecske főtt a levesben:( ez is mien.

És végül, a nap utolsó(nak tervezett) programjaként elindultam a két kicsivel a naaagy Fx-ért és barátjáért, Daniért a karate-edzésre. Minden okénak is tűnt, kis rossz előérzetem volt, mert Pál mindennapi sapkája jelenleg ecetben ázik.

Ez bajnak bizonyult.

EGÉSZ ÚTON ORDÍTOTT
LE AKARTA VENNI A SAPKÁT A MINUSZ 8BAN A KOPASZ FEJÉRŐL
NEM VOLT HAJLANDÓ GYALOG JÖNNI
ÉN ELVILEG ELVBŐL NEM CIPELEM

ÓÓÓÓ KEFE...

Aztán jött a Hencz Boróka, aki volt oan kedves, és majdnem végig tolta a bbkocsit
HÁLA ÉRTE
meg jött egy páros
egy néni cukorkákkal
meg egy kislánnyal, aki cicának volt kifestve
EZ VÉGRE KIZÖKKENTETTE EZT A PÁLT A PARTTALAN HISZTIBŐL:)

nade aki azt hiszi, hogy ezzel vége a mai napnak, az nem ismer bennünket. hazaértünk, nem telt el 10 perc a békében (aha)
amikor Pál konkréten a lépcső tetejéről esett le a galériáról leesett, anyáám:(

de eddig még úgy tűnikhogy nem lett semmi baja.

óóó kefe...

még csak 7 óra van, mileszméééég
kérdemén.
most megyek vacsit csinálni a Fruzsikának.

Nincsenek megjegyzések: