2011. május 29., vasárnap

Mindjárt éjfél és rajtam a stressz, mert

1. A Fruzsi perceken belül riadót fúj, és még nem alszom, sőt, mégcsak nemis fürödtem
2. Fpapánál ügyelet volt, mert szarul lett.

Úgy lett szarulhogy elkezdett szédülni, majd hideg verítékezni, alacsony lett a hője, és felülni sem tudott és egyébként is úgy érezte magát, mintha tegnap megivott volna 23 sört meg 60 unicumot, pedig nem történt semmi ien.

Felhívtam az ügyeletet, h. mia a teendő
azt válaszoltákhogy jönnek, ami csak elmélyítette bennem az érzésthogy enneka afele sem tréfa, bakker.

Kijöttek. Hát nem lettünk attól beljebb, hogy itt voltak. Komolyan a magyar egészségügy állapota mellett már az is csoda, hogy egyáltalán valaki felveszi a telcsit, ha hívja az ember őket:(

Egy idősebb hölgy jött megegy dagadt fószer. A Dagadt egyből levágta magát a Fotelbe (anyáád, az az én fotelem meg max a Kisheőé), a néni meg -nem viccelek- 5ször min. megkérdezte a Fpapáthogy idézem " nem érzékeny valamilyen gyógyszerre? Lehet, mindig elfelejti az előző mondatát, nem? Bíztató:)

Nnna. Nem nyugodtam meg. Most virrasztani fogok asszem.
Mintegy végszóra felébredt Ms Eperfagyi Fruskamuskapuska.

Nincsenek megjegyzések: