2011. május 10., kedd

Fruzsina, az álombaba, 2. rész

Fenti álomgyerek ma gyakorlatilag lehetővé tette tiszta ideg anyjának, nekem, hogy tökegyedül megcsinálja (első ízben, de nyilvánvalóan nem utoljára) a nyaktörő 3-gyermek-egyszerre-fürdetése-és-altatása-MUTATVÁNYT.
Eleinte kicsit tiltakozott, hogy hát ő enni akar, meg ienek, aztán feladta, és csak azért nem aludt el, mert közben 2 méterre volt a tv-től, amin a Mesezsaruk ment a többi résztvevőnek.

Szóval én csináltam 2 vacsorát, meg fürdettem 2 pulyát, meg felöltöztettem őket
és addig NEM IS SÍRT, MEG SEMMI, HANEM MEGVÁRTA, MÍG SORRA KERÜL, MEGVACSIZOTT ÉS ELALUDT.
Most mondjátok meg. Hogy nem ennivaló türelmes kis nőszemély ez:)

És töröm a fejem egy Fruzsival kibővült blog címén, milegyen, milegyen?
És még az is van, hogy voltunk kardiológián, és nincs SEMMI BAJA AZ FRUZSIKÁNAK, kuka orvosok, már megint, ááááááá, beparáztattak.

Na cső, mennem kell, Fpapa FB-ozni vágyik.

Nincsenek megjegyzések: