2011. május 20., péntek

Hogyhogy pávatoll???

Nos hogyan került szerteszét pávatoll nálunk a térbe??? kérdezhetitek -
- csak nem lett egy saját pávánk és a Kisheő reggel megtépdeste, vagy volt saját pávánk csak a Kisheő széjjeltépte?
Neeem nem, hanem még régebben vettem !!!!! 2 pávatollat Fpapa lábát csikizendő.
Na így. Azt tűzte a zoknigombócba és adta nekem.

Most a következő a helyzet:

Voltunk a vurstliban a Dórival (aki egy műkedvelő bébiszitter, aktív 16éves/valamint leendő gyermekpszichiáter vagy csecsemősnővér/valami iesmi---önkéntes gyakorlaton minálunk) meg Fx-szel meg Kisheővel. Dóri ment a KH-ért, és mondták neki a bölcsinénikhogy a mi Heőnk nem volt az igazi egész nap, néha elsápadt, meg egész nap bújt.

ÓÓÓ fain, gondoltam, és már akkor megelőlegeztem magamnak a most következő éjszakát, ami fogadokhogy emlékezetes lesz. (erről majd holnap) Mindenesetre minthogy KH fogta a gyomrát, azért feltételezem, hogy a 2napos ovis hányósfosós vírust kapta el, amit a Fx-szel már a héten végigcsináltunk (megígértette, hogy nem mondom el senkinek a részleteket - rémesen szégyenlős ien dolgokban). Mi sem lehet szebb éjszakai program!

És tényleg, még mintha meleg is lett volna, de aztán egész szépen belejött a körbekörbe autókázásba, dodzsemezésbe, stbstb. Ugrálóvár is volt, hatalmas (igen igen, vagyis nem nem vittem fényképezőt, perszehogy nem), 4 éves kortól használható, de ezt a kiírást már csak akkor vettem észre, amikor a gyerekek javában másztak fel a csúszdához a retek meredek falon, hálókon.

Aztán KH egyre matricábbá lett, végül egészen hazáig ölben kellett hozni. Itthon várt minket FRuzsika, akit egy kedves személy annyira megetetett, hogy azóta is alszik, de vagy öt órája, ijesztő...
Most ez van. Nem megyünk az amerikai vásárba, a fenti KH-probléma miatt.

Nincsenek megjegyzések: