2010. május 10., hétfő

Óóóó bakker ez a 7vége

hát igen.
igen igen.
ez a h..je időőő
nem tett jót a vállalkozókedvemnek
annak
ami rávesz, hogy 2 gyerekkel nekiinduljak...szóval szegényekkel otthon ültem jobbára.
Fpapának végre beindult a biznisz (lekopogtam)
így ismét alig látható az otthoni fronton szegényke
de a reform útban van, nemsokára ő is olyan vállalkozó lesz, akinek 4kor kiesik minden a kezéből, hurráááááááááááááá!

mondjuk szombaton beneveztem a Kozpeti barátunkkal a nagyszerű
amerikai vásárra, amit részemről a csodavárás hangulata előzött meg, lelki szemeim előtt méregdrága designbútorokat vásároltam 20-100 Ft-osokért
meg plazmatévét
hegynyi ruhát meg lapmonitort a nagypapának
meg mikrót mert a mikrónk bemondta az unalmast
meg új autót mert egy 100asért miért ne, meg
bicajt a Föncinek.

nna
a valóságban egy sötét garázsban volt megrendezve a happening, ahol mire odaértünk, addigra nem sok igazából jó vétel maradt...
a másik happening, amin ténylegesen AUKCIÓN értékesítették a Bo Concept bútoraikat meg a többi előbb felsorolt dolgot, na az az aukció benn volt a városban valami garázsban szintén (szigorúan Garage Sale)....
végül az alábbi dolgokat vásároltam:
1 db dinojelmez 500 Ft
1 db batmanes tányéralátét 100 Ft
egy rohadt jó cipő nekem 300 Ft
egy rohadt jó cipő Föncinek 300 Ft
egy db transzformerszes poló Föncinek (majd ha 12 éves lesz...) 200 Ft
egy antik hegyesztőszemüveg Fpapának 100 Ft
egy zöld szivecskemintás palesztinkendő a Nagymamának 200 Ft
egy 3 emeletes ikeás tálaló görgőkön gurulós Heőden kompatibilitás erősen kérdéses 3000 Ft
fejlámpa Föncinek nemtom mennyi, 200 Ft?
terepjáró alakú párna Föncinek 500 Ft
kép 1500 Ft.

több nem jut eszembe.
szóval nem volt rossz, csak a legjobb fogásokat beépült barátaink (standot vettek, és standelfoglalás és kapunyitás között (7-9) lefölözték a kínálatot) elvitték.

Jövőre standdal ugyanitt 7 és 9 között!!

Palika fizikailag és akaratban erősödik
konkrétan 2éveseket megszégyenítő jeleneteket produkál
kicsit félünk
hogy mi lesz velünk
mi elkényeztetődtünk a kisnagy Főőőnöc által
aki egy remekül terelhető
igazi jó gyerek
(csak néha őrül meg, de ennyi belefér...)
szemben Kispállal
aki meg fog bennünket feszíteni
AZ FIX.

na nem baj
állunk elébe:)))

ma voltam beiratkozni a Bölcsibe
hogy szept-okt-tól ne a méregdrága magánbölcsibe kelljen járatnunk a Heődent..

annyira empatikus vagyok
a néni sírt majnemhogy alig tud felvenni gyereket mert így meg úgy
ezért meg azért
annyira megsajnáltam, hogy totál kihagytam az érzékenyítő-részt a monológból, amit pedig el akartam mondani
hogy ő is érezze
hogy a bölcsi a túlélésünk záloga
kell
mint egy falat kenyér, stbstb
ehelyett őt vígasztaltam:)

Nincsenek megjegyzések: