2010. május 18., kedd

Háát komolyaaan

ez az időjárás megőrjít engemet. Nem is akarom tudni, hogy még meddig leszünk mi ennek kitéve.
Legutóbb, amikor Fpapa rosszul ütötte be a pinkódját sokszor, és meg kellett szerezni neki a pukkódot, akkor a szemfüles ügyintéző rábeszélt (olyan de olyan hálás voltam neki, hogy nem volt nehéz...), hogy kapjunk napi időjárás-előrejelzést sms-ben. Fpapa kapja a pest megyeit, én meg a bp-it, így, így.
Na és azt figyeltem meg, hogy nap elején jönnek a rossz hírek (szeles esős viharos borult) és ahogy halad előre a nap, és vagyok egyre jobban kiakadva az időtől és van szükségem egyre inkább biztatásra, na úgy jönnek egyre biztatóbb sms-ek. Sajnos kitöröltem, pedig most érdekes lenne idézni, hogy tegnap du. már azt jelezték előre, hogy egyre javul a helyzet, erre tessék. Megint esik, szeles, miegyéb, mindegy is. Pedig én, az örök optimista, még esőkabit sem hoztam, úgy kell nekem.
Ma meglógok ismét a mhelyemről előbb, és ezúttal megtekintem a saját szememmel, hogy mire feccöltünk 100valahányezer Ft-ot, azaz mire jutott a naaagy F-fel a Darnyi Tamás Úszóiskola. Majd beszámolok:))))

Nincsenek megjegyzések: