2010. május 21., péntek

Jaaaaaj,

olyan de olyan hajnalom volt, hogy bakker nem akarok olyat még egyszer. A kis Heő nagyon lázas volt 4-5 között, én meg fenn voltam vele, nna. És nincsen szarabb, mint mikor az ember gyereke lázas, szegény szegény. És nem is akármennyire volt lázas, bár nem mértem. ha ma sem javul, holnap riasztom az új dokit, mert azt lehet 7végén is, hurrá.

jááááááj
a nagy F-nek meg focigálája van ma, de persze nem akar menni. irtózik a szerepléstől az én fiam:)))) (puff, ez 1 génhiba, nyilván:)
most mondjátok meg...

3 megjegyzés:

pajpapa írta...

ma mintha kicsit javult volna a helyjzet

továbbra is keresek 1 ppld lakatost a lenti ajtó mozgathatóságának megoldása érdekében...

kisregi írta...

A mi kis Pálunk betegen is olyan de olyan cuki!!! Az én szépszéges kisz keresztfiackám.

pajpapa írta...

okesz, holnap jön a vasműves -- egy napos késéssel mint rendesen