2009. november 4., szerda

Szerda van

és készül a homlokzatunk, Józsi által, aki egyébként a dvdkölcsönző gazdája, és továbbá a szomszédunk is...
képzeljétek, fel van állványozva a ház, és a Józsi az állványon teszvesz, és Topi
a macskája ott tekereg a lába körül, átjött hozzá.
tök ari:)
én eddig

elmosogattam
elaltattam a Palkót, aki persze azóta már felébredt
rendet is raktam, persze van még mit tenni
főzök eszméletlen mennyiségű paprikás csirkét, hogy legyen holnapra is
és mindeközben pásztorolom a kis P-t, aki hason időzik most mellettem, és megpróbál minél több anyag molekuláris szerkezetére nézve tapasztalatokat szerezni a szájával.
ő egy nyálas kis tudóska:) de mosolygós is:DDDD

őszintén szólva sajnos egyáltalán nem elégít ki a házitündér tennivalók összessége intellektuálisan
sem sehogy
és kellene valami más elfoglaltság, de mi?
kezdjek el konkrétan telefonálgatni ennekannak?
lehet azt kéne:(


Nincsenek megjegyzések: