2009. november 15., vasárnap

Sikííít

Fönci pózol egy tarktorban vagy miben
Pajpapával
Aporral (jaj de aranyosak, istenem!)
Palyika keze egy arctámadó:)))

Szóval sikííít a Palyi. most már biztos, hogy rendberakja majd a nagyokat, egy olyan sikoltás, amilyet mostanában léptennyomon hallat, és omolhatnak a falak és a dobhártyák, azám.
amúgy ma megvolt életem egyik legzűrösebb napja, képet kaphattam arról, hogy milyen lenne egyedülanyukának lenni 2 gyermekkel. Ui. tegnap volt az ovibál, amin Fpapa (és a többi apuka...) rettenetesen bebombáztak, az egyszerűség kedvéért csak pálinkát ittak, 8tól reggel 3ig, kísérőnek meg bort.
mintha a másnap nem létezne:)

másnap, azaz ma tehát

nem vitte a Föncit síedzésre, hanem én vittem a Palikával együtt
mármint mi a Palikával elvittük a F-t síelni
a Nagymama is beugrott, hálistennek pont abban a drámai pillanatban, amikor P nem szeretett volna a továbbiakban a babakocsiban időzni
F. pedig bemelegíteni nem szeretett volna, valamint a hozzá hasonló totál kezdőknek szóló program helyett a síugratóról szeretett volna lejönni rögtön
"mert ő már tud síezni".

ezután rövid pihenőt követően
amikoris Palika rögtön elaludt, amint beraktam a kiságyába (csak hogy ott biztonságban tudjam)
bementünk ismét hármasban a moszkvára
mert a F ment moziba Thomas-premierre
thx to Kinga.

ezt a programot részint a Vcsalád (moziba odamenés, mozizás)
részben Lémer barátom (autóval hazaszállítás) segítségével
abszolváltuk.

a mozi az alléban volt, ami mindeközben diszkréten körbe volt véve 20 tűzoltóautóval, mentőkkel, a katasztrófavédelem embereivel.
ilyennek képzelem, mikor J. Bauer valahol feltűnik. de csak 17 ember kapott szénmonoxidmérgezést az alagsori sparban, komoly komoly.

mikor este 6kor hazaértünk, akkor Fpapa még mindig nem volt a legjobban. most is horkol szegény:)

jááááááááááááj
és találtam aranyos régebbi képeket, felraktam, részben Bolditól, részben a Katitól, részben Pajpapától vannak:)



Nincsenek megjegyzések: