2009. november 16., hétfő

jesszus

nem léptem ki, vagy mi?
mert csakúgy megnéztem a blogom és akkor
egyszercsak bennvoltam. akkormár ha ittvagyok, írok is.

Fpapa Dömsödön van
mi itthon
ő is nemsokára sokat lesz itthon, mert egy egész hónapot pihen!
az komoly:)

Fönci nagyon nagy fiú már
miközben Palika nagyon cuki kisbaba.

Fönci "nem akar felnőni"
ezért nem is eszik
nehogy attól megnőjön.
komolyan nagyon fúrja az oldalamathogy miként jutott erre a következtetésre:)

a múltkor egy tomaszavonat részt követően, amit pont a stáb sorolása közben állítottam le, rám nézett és hirtelen azt mondta: Csankó Zoltán. ami azért vicces, mert utána engedtem tovább menni a végefőcímet, és pont ez jött. szóval basszus egy csomó mindent tud kívülről, de csak magában mondja.
hát ien csávó ez:D

Palika meg eminens, ahogy arról már beszámoltam, most már konkrétan mászik négykézláb.
és sikít.
és nagyon nagyon cuki:))))))))))))))))))))))))

Nincsenek megjegyzések: