2009. november 12., csütörtök

Ideges vagyok

mi több, tegnap aligalig aludtam az oltásügyek miatt.
és
ma beoltattam a nagy és bátor Föncit
ebből az apropóból beköltözött hozzánk Magnó, a robot.
aki nem értené, a nagy és bátor, rezzenéstelenül oltástűrő fiúknak jár egy ajándék:)
nos Magnóra sajnos nem volt ráírva, hogy ezt üvölti lila és fehér fényjáték, valamint némi lépegetés kíséretében: Fire, fire
don't move, drop the gun
firefire!!!!!!!!!!!!!!!

szörnyű:)

és azért vagyok ideges, mert a médiákokban zajló kommunikációs zűrzavar miatt először azt jelöltem be az ovibanhogy nem kell a Föncit oltani, és egészen eddig nyugodt voltam ezzel kapcsolatban, vagy majdnem. de tegnap elemi erővel tört rám a megérzés, a női intuíció, hogy mostazonnal be kell mindenkit terelnem oltásra, aki kedves nekem.
és rajta vagyok, remélemhogy holnap sikerül Fpapával együtt megszúratnunk magunkat.

Nincsenek megjegyzések: