2012. április 11., szerda

A mai sztori

Nnna már megint mi történt...Pál irtózatosan fejreállt bringával (bringa=Ninnái), sztem elharapta a száját (azért csak szerintem, mert nem engedi természetesen megvizsgálni...), és nagyon vérzett. Először csak kívül, aztán, mikor megdöntötte a fejét, akkor kiömlött a belülről folyó soksok vér, a ruhájára a bringára (Ninnái) a cipőjére rám mindenre. Mindez a szomszédban történt, így a kezdeti lendületet kihasználva (még a fejreállás előtt keletkezett a lendület) meneteltünk tovább a kapunk felé.
A kapu előtt egy fiatal pár állt, bebocsátásra várva. Aszittem, hogy Fpapához érkeztek csempét nézni, így messziről odarikkantottam nekikhogy "kit keresnek, segíthetek?"...
A szomszédhoz jöttek annak eladó ingatlanját megtekinteni (ikerház). Ennek keretében betolták a babakocsinkat, behozták a bringát (Ninnái), és vigasztalgatták Pált, akinek ömlött a vér a szájából és csorgott vidáman mindenhova.
A szomszéd lakonikusan csak ennyit jegyzett meg, amikor megláttahogy beengedtem a lakásnéző párt: "Látom, már találkoztatok."

Nincsenek megjegyzések: