2012. április 18., szerda

Fogorvos

Sokat töprengtem, hogy megírjam-e ezt az esetet, végül a dokumentarista szemlélet győzött:)
Tegnap a Félixszel mentünk be a városba. Elkísért a fogorvoshoz azzala céllal, hogy így az ő fogai is megvizsgáltatnak...meghogy lelket önt belém, a híresen félős fogorvoshoz-járóba...
A Jászain kellett leszállnunk, addig nem volt semmi különös. Ott, nem sokkal a megálló előtt rettentő tojásszag csapott meg, és rövid, de annál felháborodottabb gondolatvihar (huuuu, mik vannak, valaki a villamoson csak úúúúgy, nem is hiszem eeel) után megkérdeztem Fx-et: Főőnöxi sarjam, te pukkantottál? Mire ő: Nemcsakhogy pukkantottam, édesanyám, hanem be is ööööö barnult a zalsógatyóóm! (nem így mondta, de inkább nem idézem)...

ÓÓÓ! mondtam ekkor, és hamarosan a helyi mekdonaldz wcjében matekoltunk mi ketten, hogy hogyan lehet e helyzetet okosba megoldani. Végül az alsónacit levettük, gatyát vissza, és menten a helyi használtruhaboltba siettünk új alsóért:) Ha már ott voltunk, vettem neki egy farmert (semmit nem hagyunk ott! alapszabály). A kasszánál irigyen kifakadtam: Nem hiszem el, Fx, hogy én jöttem fogorvoshoz, és neked veszünk éppen gatyákat!!! nna.

Lement a fogdoki-program, utána még volt egy kanyar a török klotyójában (...), de aztán simán hazaértünk...kicsit tartottam tőle, hogy ezúttal a Fx van soron, és most akkor majd a város közepén, pl. egy villamoson fog majd behányni, vagy ienek:)
De nem tette. Rendes velem, mindig rendes:)))))

Nincsenek megjegyzések: