2011. augusztus 10., szerda

Szülinapok

közelegnek:)))
Augusztusban indul a szülinévnap-szezon, és közben azt szoktam érezni, hogy sosem lesz vége... ebben az évben Fx 6, én 35, Fpapa pedig 40 (!!!!) éves lesz. Kényszert érezekhogy valami hatalmas bulit szervezzek magunknak, de egyelőre csak az ovit sikerült megszereznem Obi van Kenobi (Fx Dani barátja), valamint Anakin SW (majnem azt írtamhogy esküvőjéhez, de nem, hanem) szülinapi bulijához.
Szóval 2011. szeptember 3-án 3tól Fx szülinap a budakeszi Szivárvány oviban!!!!
Azt szeretném, ha nem kapna a meghívottakkal megegyező számú ajándékot, sőt, bár ez nem szép tőlem, de azt sem bánnám, ha nem kapna egyáltalán ajándékot. Ui. tőlünk kap egy HÖRCSÖGÖT, MEG FOGOK SZERVEZNI EGY GRAFITIS MUKSÓT, AKI OLYANRA CSINÁLJA MEG A GALÉRIÁT, MINTEGY ŰRHAJÓ BELSEJE.
Kelle ennél több?

Nna mennem kell, Ms Felsmann éhes. Folyt. köv.

Naszóval lesz a naaagynagy szülinapi hepaj. Azóta diskuráltam ezügyben Fpapával, aki kifejezte abbéli kérését, hogy ne legyen bulija. Háááh, nagyon megkönnyebbültem, lelki szemeim előtt olyan köv. másfél hónap lebegett, amit 2 (!!!!) naaagynagy buli szervezésével töltök.

de akkorcsak egy.

Most éppen az van, hogy Fx elment a mi Vilinkhez látogatóba, és ott is alszik:( ittvagyok csak 2 gyerekkel....fura:)
holnap meg megyek érte, és hazafele megnézzük a Verdák2t!!!
bár ma azt mondta, hogy ő nem akarja megnézni---hogy neki elég volt az előzetes (hm?)---de ÉN MEG AKAROM NÉZNI, punktum, kész passsz.

1 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Szia Virág! Köszönöm a meghívást! Nyaraltunk, ezért nem válaszoltam, de megpróbálunk eljönni (aznap ügyeletes vagyok a munkahelyemen és Karcsinak is van koncertje, de megpróbálom úgy szervezni, hogy beleférjen), régen láttunk benneteket! Hörcsögöt nem hozunk. Zs.