2010. október 27., szerda

3 beteg 1 nem

az az egy pedig én vagyok. Jó, a kis Fruzsi is jól van csendben, de ő még csak az áldott hányinger formájában zavar vizet, arra meg már oda sem figyelek.

szóval

pénteken tüdőgyull-t diagnosztizáltak a Heő esetében röntgennel-tévedés kizárva. azóta szed antibiotikumot, minek köv. jól van, csak a gyomra van kiakadva, meg mi, a szagtól.

aztán vasárnap körül a Föönöc kezdett el úgy köhögni, hogy azt hittem, hogy ezt csak azért csinálja, mert elhatározta, hogy akkor ő is köhögni fog. szóval nagyon nagyon kööhögött, de ien komolytalanul. azért 7főn du. elvittem őtet is Tan doktorhoz, mert
1. hol hagytam volna
2. az ördög nem alszik, végülis ien sokat és görcsösen már csak nem viccből, vagy menősködésből köhög:)

Na ott - a rendelőben - ott ott volt a fél oviscsoport, és mind (!) hasonlóképpen köhögött:) persze magasan a Heő volt a prímás, az ő köhögése vitte a fődíjat, de akkoris. rettenetesen sokat vártunk, de közben megismerkedtem 2 figyelemreméltó anyukával is, akikkel biztos találkozom még...a gyerekek őrjöngtek, pedig a jó Tandr kirakott a megfelelő helyre egy TV-t...én nagyon örülök ennek (csak mert van aki nem - a bioanyukák biztos nem). a gyerekeim eddig is imádtak dokihoz járni, de most majd direkt kérni fogják:)

Tandr diagnosztizálta Föönöxöt is tgy-sal (ááááááááááá)
majd haza.
kedden Fpapa is ágynak esett, miután bevégezte élete első olyan kuncsaftját, akivel
1 ordítozott (hallottam)
2 többször megfenyegette, hogy összepakol, és levonul tőle
3 és végül így is tett.

Szerintünk emiatt esett ágynak:(

na és most már azért mindenki jobban van, de ennek a hétnek a fentiek miatt a legnagyobb akciója részemről az lesz, hogy péntek reggel elmegyek vérvételre, és kéjesen megmerítkezem az emberekben. Sorban állás, dumálás vadidegenekkel, meg minden. Aztán meg vasárnap megyek eü-oktatásra meg vizsgára, és aztán már csak a papírmunka van hátra, és lesz JOGSIM!!!

1 megjegyzés:

pajpapa írta...

najó, akkor majd holnap elcsavargunk valamerre Vilmoskástul