2010. október 19., kedd

Jogsis leszek

hamarosan. Sikerült - utsó utáni pillanatban - a forgalmi vizsgám. Az Oktatóm, András csak ennyit mondott: "Gratulálok magamnak."

Amúgy mennek a dolgok a maguk útján, bekötődött a mosogatógépem, nagyonn fáj a torkom, a munkahelyem a káosz fellegvára, ennek megfelelően én a káosz kapitánya vagyok, haahaaha.

És emellett Holptomi csinálja jelenleg a lakásunk kisebb hibáit - végre - wc ülőke, galéria, garázstető, miegymás . .most beszéltem vele, leszedte az ajtó feletti burkolatot, hogy jobban szigetelje, hogy abbamaradjon a penészedés - és szembetalálta magát a penészedés okával, a nyári esők eltárolt változata ömlött vele szembe---ááááááááááááááááááááá.
nemcsodahogy penészedett:(

Heő egy pitbull terrier, a bölcsiben sokat verekszik, nem fogad a világon senkinek szót, és miközben nem fogad szót, még ki is röhögi az embert. azonban ha mégoly apró vonalon ellenállásba ütközik - nos annak az ellenállásnak Isten irgalmazzon. Szemtanúk is - nemcsak én -megrökönyödött arccal bámulják rendre a nem-egészen - másfél éves kisfiút akaratérvényesítés közben. Gondolom nem lesz egyszerű később sem:)

Egyelőre a büszkeség a meghatározó részemről, a feketeleves odébb van még.

Volt a Vilmos szülinapja - fergeteges -erre nem vittük a Pált, a nagyobb gyerekek és önnön idegrendszerünk kímélése volt a cél.

Félix hatalmas nagyfijú, jelenleg ilyen dolgok foglalkoztatják, idézem:

"Anya, ha ti meghaltok és én felnövök, akkor lehet nekem piros versenyautóm?

-ÖÖÖÖ hát persze lehet ien autód, nade ahhoz nem kell nekünk meghalni...Felnőhetel és vehetsz ien autót úgy is, hogy mi is élünk. És nem mellesleg vihetsz vele minket is.

"Éééés anya, ha felnövök, akkor ki lesz a feleségem?"

_(az élet nagy dolgai) Hááát sok lány jöhet szóba, tudod ezt még most nem lehet tudni...A Maja, a Rebi, és akármeik lány.-..

"Szerintem a Rebi."

no comment.

Nincsenek megjegyzések: