2010. november 5., péntek

Nahááát nahááát

nos azóta azért jobb a helyzet
egy hetet végigdolgoztam a Káosz hazai fellegvárában
ki is vagyok:(
de erről ennyit:)

most mindenesetre 7vége jön
valószínűleg megyünk Psztivánra a kis Kulifayhoz

a fijuk már jól vannak, Heő a bölcsiben, Fönöx a zoviban hasít:)))))
nagyobbik fiunk mehetett később a szigorú Tan Dr miatt közösségbe, ő csak csüt-től csatlakozott a Csigacsoporthoz. Szerdán már könyörgötthogy hadd menjen oviba:)
szegény

Visszatért a tv-mentes nap
Fpapa nagy pedagógiai újítása

ezzel kapcsolatban gyerekszáj:

Anya nézhetek tv-t?
Nem kisfiam, tv-mentes nap van.
brühühhühühühühüh annak el kellene múlnia a gyerek könyörgéséreeee,
Anya annak el kellene múlnia a gyerek akaratáraaaa!

Milyen választékos, mi? az én fiam!

Tegnap megvolt a kardiológia is, 2 gyerekkel este f7kor:)
ezt nevezem extrémsportnak!
de nem volt semmi különös, egyrészt az utsó pillanatban Fpapa el-és visszaszállított valamint jelenlétével megnyugtatott bennünket
másrészt ismét megfigyelhettük a 2 gyerek közül ez esetben (is) veszélyesebbnek prognosztizált Heő vonzódását a kórházak/orvosok/várótermek/vizsgálók/kütyük iránt.

Még a doki is megdícsérte őket:)

Továbbá tegnap volt a Csigusz nagy jelenése a bokánszúrásra
és ő is megúszta minden bonyodalom nélkül, hála az égnek, de tényleg!

Bármit, ismétlem bármit elviselek a sorstól, de el a kezekkel a gyerekeimtől!
Nohát, hah!
(Ámen:)

1 megjegyzés:

pajpapa írta...

natessék, pont ezen törtem a fejem, ezek itt a tüdőgyuszival egy hét alatt végeznek, nekem két hete nem jön rendbe az orrom se meg a tüdőm se, sajnos képtelen vagyok belázasodni, talán az segítene, fogalmam sincsen mivel támogat6námeg az immunrenceremet, vmi köptet5 kéne venni a dióban...