2009. március 13., péntek

nah

és mostan elment aludni a kisnagy F
és Fpapa férfiasan szórakozik a családi telken
szóval magamra maradtam, ami részemről több is, mint okés. például mélyenszántok nektek kicsit.

holnap képzeljétek nemcsak a tikitakarítónő jön, hanem jön a Pici is, és megcsinálja akaputelefonunkat. ez kész!
minden helyrebillen. bár ebben megkockáztatomhogy több érdeme van bizonyos Pajpapának, mint bárki egyéb személynek, azaz pl. nekünk elsősorban:))))) magyarul addig tököltünk, míg nevezett felmenő kivette az kezünkből ezt (is)...még szerencse. már azért untam kimenni folyton. főként hóban volt kemény.

vettem Fpapa névnapjára valamit. sajnos Fpapa elvitte a koolpixet, így csak verbálisan tudom leírni, pedig asszem vizuálisan jobban hatna. a kínaiban vettem 8 kilóért (majnem egyből 2t vásároltam!) a neve: 911 funny path car, egy színes műanyag sínen színes műanyag és elég élethű osama bin laden és ifj bush kergetőzik 1-1 katonai járgányon (Bushé nagyobb!) és lövik egymást. még ez is rá van írva: super funny children's toy:))))))
ideális ajándék Kristóf napra, he?

ó jöjj el tavasz
zárom soraim a megszokott fohásszal:))))) ma egész nap extrém áprilisi idő volt bkeszin: reggel hó, majd eső, majd napsütés, majd eső, majd jégeső, majd napsütés, majd eső, stbstb.
azért ennél lehetne kicsit jobb idő, bár összességében már ez sem volt rossz. mindenesetre unalmas semmiképp, hehe:)))

Nincsenek megjegyzések: