2009. március 11., szerda

Na ittvagyok

lejöttem a Nagymamához, mondjuk lassan nálunk is lesz net, de lassan, határozottan lassan:)
ma este jön Balassa Mester, de én nem hiszek a dolgok egyszerű megoldódásában, gondolom majd még visszajön 3szor, mielőtt hatályosul a net:)

bízunk azért.

ma kissé pánikba estem Palika, azaz Fiúcska2 miatt, márminthogy lassan haptákba kellene vágnom magunkat, hogy minden percben kész lehessek a kórházbavonulásra:)
jesszuskám:(
infúzió
para
érzéstelenítés
para
para
para
vérvétel
oxitocin
jéééééééééééééééééézus

na ienek
és még össze sem vagyok pakolva.
plusz még a szekrény sincsen készen, amibe be kellene pakolni a tegnap összeszedett hihhetetlen mennyiségű babaruhát, miután kimostam és kivasaltam mindet, hurrá.

mert tegnap egy napra összeszervezve begyűjtöttük Fpapával a babakelengyét. ő annyira nem értékelte ezt a szervezettséget sajnos, végig morgott morgolódotthogy ezmegazmeg hogy utál a városban tekeregni meghogy őúgymegígy menjünk már.
ien. ez van. (lemondóan legyint)

itt egy politikai jellegű megjegyzés volt plusz, de kitöröltem. ezentúl ez egy totál politikamentes blog.

Nincsenek megjegyzések: