2008. július 26., szombat

shalom szombat:)

mostan kinnvagyunk a Babával a Nagymamánál
aki nincs itthon
viszont főzök
a kocsi (Autóautó) bepakolva
kisvártatva távozunk a Balatonra.
a Baba már vésztjóslózik (miközben a kisvakondot bámulja/kommetálja), amennyiben mondjahogy ne menjünk. ugyebár eddig mégcsak medencékben teljesített jól, a Balaton/tenger téma kissé megrisztotta tavaly nyáron..na talán most. Ágiék (+Nagymatyi+Beni+ismeretlen nagyfiú) csak vasárnap jönnek és nagyon remélem hogy annyira még nem kamaszodnakhogy ne akarjanak majd a Babával foglalkozni.
kemendi fa ügyben beszéltem az eonnal, és egy komplett kivizsgálást követeltem ki, és azt is követeltemhogy térden állva kérjenek bocsánatot az okozott érzelmi károkért, valamint kértem egy csemete-ezüstfenyőt is.
ez a minimum.
az eon amúgy azzal védekezikhogy ő hirdetményekben tudattahogy mittomén miért gallyazást végeznek. meghogy ha kiértesítenek, úgysem járultam volna hozzá. a szart nem-csak akkor mondjuk én vághattam volna ki a saját telkemen a saját fámat.

Nincsenek megjegyzések: