2008. július 15., kedd

éééés

nos tegnap Fpapa távozott zalába, hogy a cs. tejek földmunkáit felügyelje. kb. tegnap óta ömlik az eső, lelki szemeim előtt a sárban kecsesen piruettező munkagépek, markolók és dömperek vonulnak:) kíváncsi vagyok, mi lesz, mire jutnak végül...este mindenesetre jó hangulatban sütögettek. Pajpapa is levonult, most először látja a csajádi tejket:))))
én ezalatt a Babával időzök, aki egy kis aranyos fiú, emellett mindig kiszúrja a szülői ágyban alvási lehetőséget.
így tegnap este megpróbáltam időben, az ágyában nyugovóra juttatni. 8 és 9 között sírt, hogy leszek szíves méltányosan beengedni magam mellé, hiszen apa sehol, hát akkor miért is ne?
9kor engedtem azzal a dumával, hogy felhívtam Fpapát, és ő engedélyezte.
imádok vele aludni.
ma reggel végre megvolt a vérvétel...

1 megjegyzés:

pajpapa írta...

pont 300 kép készült a letarolásról, gondolom az ilyen volt ilyen lett egyik-másika felkerül vhova a netre közcsodálatnak meg ilyenek, hatalmas munka folytottankérem, kaja első este krumplipaprikás vagy paprikáskrumpli gazdagon a sok husi okán, másnapi ebéd hasonló de nem gazdagon csak szalonna okán, metál majdnem kidobta a jó szalonnabőrt, de sikerült megmenteni és lenyelni :-"