2008. július 24., csütörtök

pééééntek/szabiiiii

véééégre péntek.

mindenekelőtt el kell mondanomhogy nagyon szomorú vagyok, mert a családi telken az eon hungária zrt. emberei félbe(!!!!)vágták az egyik utcafronti ezüstfenyőnket. kettő állt ott egymás mellett, 20 éve, az apám ültette őket. az egész utca végignézte az aktust, tiltakoztak, a pszichoPista könyörgött/fenyegetőzött. a levágott darab az árokban hever. brrrrrrrrrrrrrrr
én ezt nem is értem.
de nem hagyom annyiban.
reszkess eon!!!!már fel is hívtam az ügyfélszolgálatot.

amúgymeg holnap megyünk balcsira, de akkor valószínűleg átmegyünk Kemendre lefényképezni a károkat. mert vagy feljelentést teszünk, vagy írunk egy levelet az eonnak, vagy mindkettő.

továbbá az ügyeleti bölcsi, ahova száműztük a Babát rettenetes, szerintem legalábbis, a Baba szereti, de az mindegy. én nem szeretem, nincs jó érzésem, mikor otthagyom, szóval nem jó.

ezek a hírek.
számítógép továbbra sincs.

1 megjegyzés:

kisregi írta...

Tényleg menjen az eon a levesbe...!!!!