2008. július 9., szerda

nosnosnos hmhmhm

ma kivettem egy szabadnapot, mert kedd este azaz tennap rájöttemhogy különben belefulladok a tennivaló-tengerbe. mondjuk így sem sokkal, de azért jobb a helyzet:)
  1. voltam a teszveszes cipellőért (és egyből vettem egy pirosautós polot)
  2. voltam a csvalinál a beutalóért laborba (mert most aztán már télleg ideje kiderítenem, hogy miért hullik a hajam/miért nem fogyok gyorsabban/stbstb)
  3. voltam a fránya konyhaboltban, akik nem jelentkeztek, pedig egy hónapja majnem megrendeltük náluk a mosogatótálcát
  4. voltam a Zsoltinál tullapért, mert szeretnék kamatmentes hitelt a munkahelyemtől, és ahhoz kellett
  5. voltam a Musu-boltban (nem volt nyitva b..ssz.s 11kor, ezt nevezem én rugalmas nyitvatartásnak)
  6. voltam a piacon a Vackornak ajándékot venni (nem mézet/málnát/egyebet, hanem mást-nem írom ide, mert hátha olvassa a mamája, bár nem hiszem:)
  7. voltam magamnak ebédet venni meg banánt a babának meg kiflitmeg málnátmeg ribizlit ésígytovább
ezeket a fenti rémisztően sok ügyintézéseket követően hazamentem
  • majd elmosogattam
  • kiteregettem
  • leporszívóztam a szaros ülőgarnitúránkat (vagy inkább pisis:(
  • majd befújtam a francia nyelvű használati utasítás általam megérteni vélt 40%-a alapján ien valamivel, amit 2 óráig kell rajta száradni hagyni, majd ki kell porszívózni (háááát nem lett sokkal jobb tőle a helyzet....)
  • lezuhanyoztam
  • aludtam
  • olvastam
  • ienek
aztán elmentem a Babáért
és már éppen indultam volna vele teljes menetfelszerelésben a fényévekre található szt istván parkba, amikor a PócsMarci anyukája meginvitált a házuk kertjébe.
így aztán elmentünk egyet fagyizni a B-val, aztán mentünk a PócsM-hoz. botrány, ahogy ezeket egy percre sem lehet szem elől téveszteni
botrány
:)))))

2 megjegyzés:

kisregi írta...

ööööö, már bocs, de mire a végére értem, elfáradtam... najó, én közben nem tudtam aludni:) Főőőnöcmama egy energiabomba. Mikor látom a Babát, meg a mamáját és papáját?

Momo Mama írta...

Virág,bár még ilyen napom sosem volt,de azt tudom tanácsolni hogy igyál egy redbullt!Szááárnyakat aaad:))Na félre a tréfát:szoros egy napod van ahoz képest,hogy SZABADNAP.A szabadnapodon pihenjél máskor:DNa pussz a családnak.