2012. július 18., szerda

Törpe


Namost már mind alszik, és elmondomhogya a nap eseménye, hogy Pál bringája diribdarabra esett a bicilipályán (van itt egy ien bmxbanditáknak és görkorisoknak) - hálistennek nem a nagy lejtőn lefele döngetés közben. Isszonyú komoly bánat volt, nem is láttam tőle még iet, nem hiszti, bánat. Kész voltam. Mertugye otthon átviszem a Ballaferi bácsinak, és az 3adszor is lazán megcsinálja, de itt????
Naés akkor bementem a kisboltba a bicilipálya mellett, hogy:nem tudnake vkit, aki ezt jó pénzértugye (krvagyorsan, meritteza bánatos kölök, itt e) megcsinálja.
Nos a boltot egy naagy-nagy, részint cigány származású família csinálja, meg az autómosót is mellette, övék az egész cakklipakkli, van ottan kisló a gyerekeknek (neve Baba), meg a Bee-k, akik ugye a juhok magyarul (pál-magyar).
Mondta a néni---te Törpe, gyere csak! - és jött, jött Törpe, kézbe vette Ninnái-t (bringa), és megvizsgálta (közbe halkan jobbra a könyökömnél"szétesssetta ninnái, ányá, szétesssett")---hagyjam ott, megnézik.
És mennyibe fog kerülni (én itten rövid pórázon vagyok ááám)...
ÁÁÁÁ semmibe.

Nnnna. A Törpe neve legyen áldott, hogy megmentette nekünk a Ninnáit, éljen sokáá minden ien ember!!
Mert du. alvás után persze kereste a kis gengszter ("hooam bringám, hoam?) --- és mentünk és ottvolt és jaj nagy öröm volt és
NINCS IS ENNÉL JOBB AMÚGY, MINT EGY GYEREKET ÍGY BOLDOGGÁ TENNI:)
Mégegyszer köszi, Törpe.


Nincsenek megjegyzések: