2012. július 16., hétfő

Ez most terápia, kérem...

...kivagyok az összes vizekből.... persze nem súlyos, csak ráfeszültem szépen, hogy hirtelen 4 gyerek lett itt 2 helyett (merugye a múlt héten Fx focitáborban volt...) - itt van a K. Matyi, Fxke országos örökös legjobb barátja és most már fogadott unokatesója velünk.

Matyival semmi baj, csak én érzem, hogy szétszakadok, ám most, hogy letettem du-i alvásra a két kicsikét, elhatároztam, hogy lejövök erről a feszülésről gyorsangyorsan. Nem tesz jót a közhangulatnak egy francos nyavalygó felnőtt, asszem. Szegény gyerekek.

(de most komolyan semmi nem sikerült ma a feszülésnek köszönhetően---a túrógombóc szétesett/3as helyett egyesbe tettem az autót a bevásárlásból hazafele/megfogtam és szétesett minden pakolás közben/Palikával kiabáltam/jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj)

Elég. Most akkor kezdődik a türelmesség kora:]

Képek az egy hétig két kicsivel-korszakból:

                                             A dupla-altatás alanyai
                                          Első dömsödi napból hazatérvén:))))
                                              2. dömsödi nap/Maugli/Julcsival és hugával

                                                              A Peti:)))

                                            Megjött Fx, cincognak a klónok

Szóval volt ez a hét a kicsikkel---nagyon jó volt, egyáltalán nem volt para. Persze Fpapa is nagyon hamar megjött---már csüt-ön velünk volt, de akkor is. Ezek rém cukik, Pál rettentően kedveli a kis Fruzsenszkát, és viszont, csak kicsit ezt még durván mutatják ki:)

Megjött Fpapa és akkor voltunk kétszeris Dömin, ld. a képeket, és egyszer egy fejes alkalmával elvesztettem a szemüvegemet, de hála Gáléknak (!!!!!), megletTt. Úgy volthog kimentem a stégre vagy inkább a Stégre a Palival, és akkor ketten is beugrottak úgy, hogy a part süvítette, hogy "szemüveeeeeeg", és akkor az a két ember még időben megfogta a szemüvegét, és akkor 5 percen belül jöttem én, és simándi beugrottam ugyanúgy szemüvegben:(
A part süvítettehogy szemüveg, de már a vízben voltam, és amikor kibukkant a fejem, Palit láttam, hogy: Ányá, hoam szemügeg?
AAAAAA
De meglett:))))

Amúgy mostan szóval meg is nyugodtam és megyek elmélyíteni a terápiát takarítással, nna.

Nincsenek megjegyzések: