2011. július 3., vasárnap

Mostan...

Jelentem etetjük a francos válogatós éhenhalós macskát. 3an, a J. néni, a Papi és én is. A Heő közben rettegésben tartja:)))
Kisheő szenvedélyesen mosogat
Rebi és Emő a bölcsibulin:)
No komment:) néha én is csinálok jó képeket:))))))))))))))))
ŐŐheősége Kisheő
Életkép életveszélyes helyzettel rajta:(

Bölcsibuli és gyurmakeverés

...fürdenek, így írok errőlarról:)
Legkedvesebb rokonaink csapatostul Szlovéniában vannak, és ez még mind semmi, Dóri is elutazott, hogy cserkészkedjen 2 hétig. Most akkor próbára tehetem magam, mint támaszték nélküli 3 gyermekes anyuka.
Fpapa is lelépett, ő dolgozni Abaligetre---csak kedd éjjel jön haza:(
Voltunk Bölcspartyn, ami látszik a képeken, de sajnos az én fiaim csak a gyurmákat összekeverni voltak hajlandóak, arcfestés, iesmi kizárt. Ehelyett a M. lányokat fotóztam ugyanott. Az arcfestő néni egész ügyes volt (én is voltam ebben a bizniszben, még 2000-ben a Szigeten a Tilos R Sátornál volt az egyik attrakció a miáltalunk nyújtott arcfestőszolg.), bár helyenként erősen szürreál lett az eredmény---ld. a Rebikutya nyelvét..

Nincsenek megjegyzések: