2011. július 19., kedd

Komolyan

tanácstalan vagyok. Ezek a gyerekek, mind a 3, folyton de folyton náthásak. Halványan dereng a saját gyerekkoromból, hogy én is folyton szipogtam, na de akkor is.... minden nap 10000szer kellene szívnom az orruk???? De az nem jó az orrnyálkahártyának, még Nazim Tan is megmondta... Ma elviszem hozzá a két kicsit, és tanácsot kérek, elegem van.

Régebben (mikor még csak a Fx volt) legalább a nyarak nyugisak voltak, de most már tökmindegy hogy nyár vagy tél, vagy...---nincs megállás. Ma éjjel is átjött a Heő, és lázas volt, ....................(füttyfütty), a teringettét. A Fruzsi orra szintén nonstop tele van, nem is beszélve a nagy Fx-ről, aki szipog és szipog és szipog....
Nazim Tan szerint vágjam tövig a körmüket, mert onnan jönnek a bacik - tövig vágtam. Bacik feszt itt vannak. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁá.

Amúgy MA ÉRKEZIK A BERLINI ROKONSÁÁÁÁG!

További hír, hogy afocitáborral nemtom hogy mi lesz, duplafenekű kommunikáció zajlik Fx részéről ezügyben: nekem "nem megyek focitáborba, nemés nem", külső érdeklődőknek büszkén "Focitáborba megyek, ott fogok aludni, sok barátom ottlesz, stbstb".

Állapotom a tanácstalanság, olvasom a "kiaz úúúr a háznál" c. könyvet, thx to haka11:))))) remélem okosodom:)

Nincsenek megjegyzések: