2011. június 24., péntek

Long time no see

ÓÓÓ mindenki elaludt!!! Magam vagyooook!
Régen írtam, sokminden történt...Pl. Fpapa és Fx fiús hétvégén voltak a Családi Telken, aztán a Kisheő elkezdett mindent mondani (most lehet csúnya kifejezéseket orvul egy perc alatt beletölteni a szókincsébe:))) jóóó, tudom, nemis vicces:(
Meg most a Kisheő beteg lett, és gyakorlatilag egész héten itthonvolt velem. Kedden nyilvánította N. Tan betegnek, és írt neki a.biotikumot, és ma, pénteken lázasodott be, jó, mi? pedig már totál azt hittem, hogy túl vagyunk ezen az egész eheti betegség-dolgon, aztán mégsenem:(

Ez azért nagyon nem jó, mert alig vártam a Dani buliját;
hogy mehessek
mert egyrészt szeretem a Dani mindenkori bulijait (eddig 2 volt)
másrészt beteg vagyok már a Budakeszin dekkolástól:(
Irány Budakalász!
Most azonban a nagyvilági nő (irányBK) harcol a lelkemben (ahh) az anyatiggerrrel (hrrrrrr)
MENJEKvagyNEMENJEK...

ienek vannak.

Na meg a Fx megy focitáborbaaaa egy hétre....ma befizettem az előleget, komoly az elhatározás.

Tábor ovisoknak---a buszra való beszálláskor kitalált "nemisakarok menni, anyaaaamenjünk haza" esetén az előleget a helyszínen a csomagokkal együtt visszaadják:)))

:)

Nincsenek megjegyzések: