2011. június 25., szombat

Az Idő Urai és Úrnője

Kisvakondék egere bajban, Kisheőnk aggodalma nagy, ,mellette még a képen a Tautó (iszonyú mély hangon mondja, a szóvégi ó előtt hangja megbicsaklik:)))))))))))

A Bajkeverő megpihen barátja, Fáni társaságában
Kisheő rettentő ébredéseinek egyike
Kisheő barátai a Tautók (mély, megbicsaklás. egyébként a motor meg Totoóó, ott is megbicsaklással:)))
Egy átlagos vacsi by Kisheő--embertelen mennyiségű lekvároskenyér
Ugyanaz az átlagos vacsi by Fx - pirítós üresen+nyers uborka+kefír (MINDEN ESTE EZT KÉRI!!!!)

Nostehát a fentiek már elaludtak, és van időm, azaz Időm blogot írni. Arra gondoltam, hogy most kissé összeszedettebb leszek, és strukturált, de mostanra minden ötletem (téma) elszállt, csak az érzés maradt....hogy azt azért nem ártana megörökíteni, mikor dacára minden fáradtságnak
meg minden egyéb negatívságnak, ami csak létezik körülöttünk
persze elsősorban körülöttem
-hiszen én vagyok az Író -
hogy ezek 3an mekkora királyok egyesével és együtt is.
Hogy a Fruzsi milyen cuki, a kis kerek képével,
meg azzal az érzékével, hogy folyton időben alszik el,
hogy a Fx milyen nagy arc, mekkora lelke van-
hogy mennyire megtanulta túlélni már a béna szülei rossz passzait, a saját legidősebbségét...
és végül, de korántsem utolsósorban hogy a Kisheő micsoda franc:)

Véletlenül olyan képek készültek róluk mostanában
amiken pont ien mindennapi dolgok vannak:
  • egy mindennapi vacsora
  • Kisheő és Fánicica
  • Kisheő rettentő ébredése
---mindennapi jelenetek ezek errefele EEEEEEEEEEEEEEEEEE----

Nincsenek megjegyzések: