2010. szeptember 1., szerda

BN avagy Breaking News

a közeljövőben háromgyermekes szülők leszünk véletlenül.
tényleg véletlenül, nem terveztük ezt a fordulatot. tipikus, hogy fél órával az után derült ez ki, hogy részt vettem a bölcsi alakuló szülőijén. háhá
ma közöltem a mhelyemen is a hírt
ováció lett osztályrészem:) Lauka szerint sorsszerű, hogy miután késhegyig harcoltak értem a felettesek, hogy kinek az állományának fényét emeljem-
-most senkié sem leszek
háháá.

amúgy meg folynak a nagy F szülinapjának előkészületei
11-én 4től a Szilfa tisztáson lesz, ha valaki még esetleg nem hallotta (hallod, Erika???)
ajándékok visszafogottan (csoki, rágó, nyalóka, max kisautó)
kaják minden mennyiségben.
nem sütünk idén, mert a fene akarja bonyolítani.
KÁOSZ KÁÁÁÁOOOOSZ KÁOOOOSZ
káosz lesz viszont
most hív a Kengahogy lehet hogy lesz óriásbáb, úúúúúúúúúúúúúúú dejólenne!

eredetileg rendőrautót szerettem volna
hogy bevágtasson a tisztásra
rendőrök ki
"kinek van itt tiltott szülinapja, jelentkezzen?!"
F. félve jelentkezik
mire zsákot húznak a fejére és elrabolják.

de rájöttem hogy ez csak nekem lenne vicces
meg még max az apjának:))))

5 megjegyzés:

wolga írta...

Virág, gratulálok nektek, és kíváncsian várom, vajon összejött-e a harmadik fiú?!... :-))) Vera

Virag írta...

áááááááááááááááááááááááá szövetséges bugyiviselőt szeretnék, értve vagyok? (részlet a Kedves Istenke! kezdetű levélből)

Zsuzsa írta...

Azta! Ez aztán a hír! Gratulálok!
Zsuzsa

pajpapa írta...

ez a véletlen, na ez jópofa, azért mi már nem hiszünk ám a mikulásban ;-D

Barci írta...

Basszus!!!! ez szuper!!! Isten éltesesen Titeket! Drukkolok, hogy punis legyen...
( a gyermektelenségi adó réme már nem fenyeget .. :)