2010. szeptember 7., kedd

Nos

Nostehát jelenleg elviselhetetlen hányinger kerülget. Már 2 napja. Ma részt vettem egy svéd-magyar khm studyvisiten magyarként (nyilván)
és végig meg sem szólaltam, mert annyira hányingerem volt, hogy komolyan kellett koncentrálnom arra, hogy ez ne látszon rajtam. A mondandómat, amit mondhattam volna, a végén ráborítottam gyorsan az egyik résztvevőre, és ennyi.
Most spec arra várok, hogy kajálni mehessek, azonban nincsenek illózióim, tuti ugyanúgy hányingerem lesz tele hassal is. És az is mindegyhogy mit eszek:(
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁáá

Mihááály!
Nem jó ez így, most máris kell kezdeni anyád ekézését, élete élhetetlenné tételét???
Ez szép mondat lett.

Persze lányt szeretnénk, de az a koncepcióm, hogy ha végig - ezúttal, szemben az eddigi 2 esettel - fiúnak várjuk, akkor hátha megkönyörül rajtunka sors, és akkor akkor....
Na értitek. Így gondolom. Elég hülye koncepció.

Nincsenek megjegyzések: