2010. augusztus 25., szerda

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

nna tehát

babysitter 1-től suliba jár
Pál 30tól beszoktatódik az bölcsibe
csak azért nem mától, mert tegnap - azzal szinte egyidejűleg, hogy telefonáltam ezügyben a bölcsibe - belázasodott. Murphy nagyon csúnya szavakkal együtt említődik azóta is sokszor általam.
a munkahelyemen - amikor már aszittemhogy minden tiszta - ismét minden összekuszálódott. Szalmaszál vagyok a szélben:( pindurka szalmaszál.
mindezek miatt, valamint azért is, mert jövő kedden ráadásul kaposvárra kell mennem, holnaptól beteg vagyok. csak így.

a pözsó Picié lesz-a kis bibi csak az, hogy nem találjuk a forgalmit. de sehol. már mindenkit megkérdeztünk, megnéztem még a hűtőben is basszuskulcs, de ott se volt (nem meglepő). aki valaha kapcsolatba került a mi Autóautónkkal, az jelentkezzen és nyilatkozzon kérjük arról, hogy mit tud a forgalmiról, hah:(

kiadó a Garay is, ami további problémákat vet fel - fel kell újítani, meg ienek:(

továbbá vezetni tanulok, de nem gyengén vannak határidők (okt végén ismét - immár asszem 3adszor lejár a francos kreszvizsgám), áááááááááááááááááááááááááááááááááááá

ÉS MINDEN EGYSZERRE TÖRTÉNIIIK!!!!
MIÉRT?
MIÉRT?

azért persze jól vagyok:)

2 megjegyzés:

pajpapa írta...

mert a dolgoknak ez a szokások h 1xre történnek és nem 1más után

Virag írta...

szép sorban, köztük kis szünettel kellene, hogy jöjjenek az események, hogy legyen idő értékelni meg minden. ez lenne a racionális, miért nem így vanez, kérdem én??