2010. február 4., csütörtök

Tegnap

a naaagy F egyedül felöltözött, és egész úton a babazsúrba példamutatóan viselkedett, és ott is:)
végül én is odaóvakodtam, és nagy dumálás bontakozott ki a szülői (jövő hét szerda) várható témái körül: a rossz gyerekek. Én kinyilatkoztattam, hogy embertelenül leugatom a főrosszgyerek anyukáját, ha ott is képes előállni a sztenderd dumáival, úgyismint: nem csak a K a rossz/nem mindig ő kezdi/a K azt mondtahogy nem ő volt. szerintem itt ebben az esetben az anyuka a problémás, a kezelnivaló, nem a szegény K. személyiségijogi okokból K, ezúttal nem Fpapát rejti a K. És még azt is mondtam, hogy én büszke vagyokhogy a naaagy F a főkolomposok közé tartozik, inkább, minthogy a sarokban bólogasson, ahogy Fpapa mondaná:D

a buli óta azt hallgatoma naaagy F-től, hogy ugyemegyünk majdmég, meghogy ő is olyan autószállító legokamiont akar (meg repülőt, detto lego), mint ott volt:)
ott akart aludni:)))))))))))))))

ma meg hazajöttünk, eseménytelenül, amígcsak a Heőőden le nem hányt engemet.
elég büdös lettem, megyek is fürdeni:(

Nincsenek megjegyzések: