2010. február 3., szerda

Namost

először is
eltűnt egy fél rizsesmilka.
Ez komoly ügy. már nem az első, ami így eltűnik, és kezdek komolyan kétségbe esni.
valami manók lehetnek (jó, egy esetben Fpapa volt, és BEFALTA EGYEDÜL, na mindegy).

másodszor is a Palika hörgőgyulladással küszködik, és konkrétan úgy köhög, mintha dohányozna, pedig nem.
most alszik
de
aztán az lesz, hogy felébred lázasan, és nekem akkor kell vele elindulnom a Fönciért.
Fönci egy babazsúron lesz, amit kivételesen nem én rendezek, hanem a "Szemérmetlen Anyuka". Ő azért szemérmetlen, mert eleinte olyan mercivel járt oviba
aminek nem volt csak két ajtaja meg két ülése, és na szóval szemérmetlen egy autó volt.
ez rajtaragadt az anyukán, aki amúgy ritka normális nőci. most a Palika miatt (aki beteg) ő viszi haza (hozzájuk) a Föncögőt (csak remélemhogy viselkedik mind útközben, mind egyébként, brrrrrrrrrr), én meg majd értemegyek.
sajnálom amúgy mert szívesen részt vettem volna ezen az eseményen.
de Palikát kell kúrálnom, hah.

holnap meg a föld alól is szerválnom kell egy pisztolytáskát, pénteken farsang.
alább lehet találgatnihogy mi lesz a F...

a/királylány
b/pillangó
c/traveszti
d/rendőr

3 megjegyzés:

Szilvi,Dani és Sanyi írta...

e) Munkásőr!

Virag írta...

ja egy munkásőrsapkára írtam rá, hogy "Félix Kapítány", ráhibáztál:)

KisCsiga írta...

a rizsesmilkat tuod...az asztal alatt keresd a nagy Fonoc kezeben;)