2010. február 10., szerda

Nnna itt a köv. lista, hogy

mik vannak:

először is
SZIA RÉÉÉKA!

nostehát
megint elfagyott a víz
de már van újra
dolgozom ezerrel itthonról, éjjel főleg
zombie vagyok a nemalvás miatt
Heőőden beszoktatása ezzel párhuzamosan zajlik
nagyon ügyes
ma már ott aludt (ma volt a 2.!!!!!!!!!!!!!!!! nap, khm, hűtlen cenk ez a gyerek)
idegennőszaga van neki, mert egy idegen nő ölelgette huzamosabb ideig:(
volt tegnap buli V-éknél
nagy nagy buli
ottvolt Alice néni, a Pajpapa tesója
hurráhurrá
nem teszek fel képeket mert dagadt vagyok rajtuk
bár
a nagy Főőnöc szerint az a dagadt, aki alatt leszakadnak a székek
azaz én nem vagyok dagadt, csak a Benedek, mert az alatt leszakadt a pad a múltkor focin, :)

mese nincs
le kell fogynom most már
tegnap éjjel is a Fönci azt mondta, hogy szálljak már ki az ágyából, mert leszakad mindjárt..
nem kedves:)
de ezek szerint nagy hatással volt rá, amikor a Benedek alatt leszakadt a pad...

most van szülői
amin az örök gyermek Fpapa vesz részt
alig várjahogy elsüsse az "inkább legyen főkolompos, mint a sarokban bólogasson"
meg a
"azért fiúk, hogy verekedjenek,
nincs azzal semmi baj, az ovónők meg azért vannak otthogy
ha kést rántanának egymásra akkor közbelépjenek"
típusú poénjait. én nem megyek, mert
egyrészt zombie vagyok
másrészt nem lesz ott a K. anyuka, és így már semmi értelme az egésznek.

Nincsenek megjegyzések: