2009. május 17., vasárnap

Hahóóóó

minthogy a gép nem kapcsolt ki, pedig én kikapcsoltam
hanem
visszakapcsolt
és
mellesleg súlyos hibát jelzett
nos mindenesetre ezt jelnek vettem és mostakkor írok.
KP röpke 2 órán át szórakoztatott engemet ma este.
a komplett család elaludt már, mire a kis szaros hajlandó volt követni a példájukat. innen üzenem a Suttogót író csajnakhogy ez a gyerek nem illik bele a képbe, ezt a gyereket a legritkább esetben lehet holmi ásítások nyomán lerakni, hogy egyedül alludjon el:)
lehet mindez persze azért, mert olyan mostoha volt a kezdet (őrmesternővérek, időreevés, meg ienek), máskülönben mindegy is, a lényeghogy itten engem nem hagy aludni.
bezzeg nappal!
akkor bezzeghogy alszik!
nem nemakarom hallani hogy ezt mit jelent:)
amúgy aranyos:)
hétvégén itthonvolt a híres kályhásapa, Fpapa, és sok egyéb mellett (írtam márhogy momentán atombunkit épít?) elvitte a kisfiút (mármint a Nagyfiút) gokartozni. juhuuuuuuu
persze eredetileg roncsderbyre akartak menni egy simpson-rész miatt (meg mert az jó buli), de a kinézett eseményről kiderülthogy az nem lesz (mert 2008ban volt), és ami meg helyette van Kecelen, az túl messze van, nna.
de végülis ígyis lett apás program...
meg meglátogatták a vendéxerető Kulifay családot is, és odafele vagy visszafele(mindegy) Fpapa ismét kukázott, azúttal egy lábbalhajtós Renault-autót lomizott haza.

ah:))))))
megyek alludni én is.

Nincsenek megjegyzések: