2009. február 25., szerda

Hahh

namost már többmintegy héttel később van.
Közben voltam szabin egy hétig, mert tegnap vizsgáztam egy hüjeségből
(közigazgatási szakvizsgáztam bebeee).
de a szabi, amit azért vettemki
hogy tanuljak, az gyermekápolási hét lett hamar
mert természetesen (murphy)
a kis F. egyből beteg lett

emiatt voltunk az új doktornéninél
aki nagyon baró
kettővel Fpapa alatt járt áltiban és tegeződünk egyből
és az orvosi rendelőben is egy szem anyuka+gyermek kivételével mindenkit de mindenkit (szülők/nagyszülők/gyermekek) ismert Fpapa.
ez egy általános jelenség amúgy Budakeszin, én nagyon élvezem.

a doktornéni azt írta előhogy menjünk hideg levegőre
így rögtön a rendelőből mentünk szánkózni, itt köszönöm meg Maasnak a bobot, amit vett a kis F-nek
a legmenőbb bob a pályán azóta is..
csak az ugyanolyan bobok vehetik fel a versenyt vele:)
van kormánya meg fékje és fémtalpakon megy és nagyon nagyon gyors emiatt:)

aztán betegeskedtünk
én idegeskedtemhogy mi lesz velem tanulás nélkül a vizsgán
(ha lett volna lehetőségem tanulni, akkor kedvem nem volt
és mellesleg irtózatos hüjeségeket kellett volna
nemcsak elolvasnom
hanem kissé el is sajátítanom)

közben Fpapa elment a vízitúrára egyedül, mert
be kellett látnomhogy ekkora hassal (nagy)
meg egy félig még beteg gyerekkel
nem ildomos vízitúrázni, ja ja.
így egyedül ment.
leérve kiderülthogy
1. nincs elég hajó (Fpapa mártírként átvonult hajózás helyett Hévízre-alliterál!)
2. a szállás sem oké

na így. szóval asszem összességében nem akkora bajhogy nem mentünk még mi is.

ehelyett szombaton voltunk szánkózni az Ági+Matyival
vasárnap meg voltak nálunk a Julcsiék
remélem erről lesznek előbbutóbb ittisottis képek...

és a Vilkó is kint volt a Nagymamánál!
és volt fánk is, hálistennek az összes fánkot megtarthattuk mert a Vmam+Nmama kombó lekéste a fánkversenyt és végül otthonmaradtak a fánkok:)

mióta Palikával társasan élek
szenvedélyem a fánk.
mindenféle fánk.

aztán mindezek után tegnap levizsgáztam 5ösre
mert a mellettem ülő 60as vezetőnek vizsgázó nőci annyira
de annyira profin fel volt szerelve puskákkal
hogy az kész.
iet én még nem láttam:)
engem is magával rángatott a bűnbe, így 5öst kaptam, khm...

most ismét dolgozom, de ma reggel elhatároztamhogy már max jövő hét végéig.
majnem elaludtam a buszon:(reggel, ja reggel.
a főnököm szerint a munkakedvem egy színuszgörbét ír le, ő meg sem kísérlihogy kövessen engemet ezügyben, ha elbúcsúzom és másnap már nem jövök,akkor hiszi elhogy abbahagytam a munkát.)
na ja:)))))

Nincsenek megjegyzések: