2009. február 11., szerda

háhááááá

na milyen?
a Julcsimama mondtahogy nem bonyolult, így aztán ki is próbáltam legott, hogy mien egy új sablonnal. sztem jó:)

mindjárt megyek a Föönöcért
holnap lehethogy a kistesója megy elé, akit imád, a Vili nevű:)

Mindannyian meglehetősen kedveljük Vilbót, mi, rokonok?
helyes srác...

amúgy a politikai történések lázában dolgozom (romaügyek) és nagyon kivagyok rajtuk, including sztem a köv. ciklusban inkább lennék postai kézbesítő, mint az, ami most vagyok:(
hát sajnos...
hic iacet gloria mundi! hah.

amúgymeg üzenem a népes olvasótábornak hogy a kis Föönöc családja jól van, a kis Főőnöc tesója Palika már hatalmasra duzzasztott engemet, éspedig még van többmint 2 hónapja az előbújásig. akkor kezdődik csak majd meg igazán a durvaság várhatóan, de már azt is alig várjuk...

az új otthonunk mesés, bár vannak vele kapcsolatban befejezendő dolgok még, de alapvetően nagyon szuper. Föncipapa igazi király, hogy iet csinált nekünk. amióta ottan lakunk, azóta ő (Fpapa) folyton sütit süt meg mosogat meg egyéb házi munkákat is zavarbaejtő gyakorisággal végez:)))
őrület, asszonytársak, nem is igazhogy nem változnak ezek a pasik, igenishogy vannak csodák, mégha nem is túl gyakran, hmhmhmhmhmhmmmm.

tegnapmeg voltunk a Nagymama meg F meg én a Fodrász néninél (már az egész ovi drukkolthogy szegény F megszabadulhasson a lányos fürtjeitől), és a fönci igazi nagyfijú módjára székben ülve, nyakában a pelerinnel és minden egyébbel szenvedte el a műveletet. rakok fel hamarosan képeket.

1 megjegyzés:

erzsó írta...

Tök jó! Na, milyen menyem van? Király, mi?