2009. február 12., csütörtök

És még

az is vanhogy kifolyik a szemem, annyit netezek, mert semmide semmi dolgom vazze
jááááj ezt nagyon utálom ám:(

és emellett van a hüje bt-m ügye, amit kitaláltam mostanábanhogy szinkronban Fpapa kályhával kapcsolatos legalizálására - folytatok, tisztázok és tiszta lapra helyezek (a bt-t)
meg is kezdtem a folyamatot
erre
utsó pillanatban kiderülthogy na ezt aztán nemhogy nem fogja honorálni nekem senki (a tiszta lap kezdését, régi lapok kifehérítését) de ráadásul még jól meg is fognak érte büntetni.
nna szóval 7főn megyek ismét ügyvédhez, hogy mi a stájsz, ahogy a Radócska mondaná:(

nagyon kivagyok ezek miatt a bt-s dolgok miatt, valahogy azt érzemhogy amíg ez a dolgo zajlik, addig nem érezhetem magamat maradéktalanul komfortosan ezen a világon.

holnap kell valakivel taliznom, aki majd remélhetőleg kissé megnyugtat...
igaziból túl komolyan beleélem magam érzésem szerint a bűnös/átgondolatlanul cselekvő/családja és önmaga anyagi biztonságát (hah!) önhibájából veszélynek kitevő nőci szerepébe, jááááááááááááááááááááááj.

meg az is vanhogy szakvizsgázom 24-én, és emiatt nem dolgozom (annyit) jövő héten, mert valamikor tanulnom kell...

éstovábbá jövő hétvégén ismét megyünk kenutúrára, ahogy minden évben, mióta van ez a kisfiú nekünk; a Főőnix nevű.
ismét ezek a főbb kérdések:
terhesfürdőruci khm
vízálló ruha (vízálló terhesruha hehehe feladom:)
és cipőm sincs jajaj.

Nincsenek megjegyzések: