2008. november 13., csütörtök

khm ismétcsak

betegek lettünk. ahogy írtam már - vasárnap kezdődött, legalábbis ami a kis Főőnöxöt illeti. én csak hétfőn fáztam meg. kedden még dolgoztam (addig a fiúk elmentek a vidámparkba, majd át az állatkertbe, mert a vidámpark bezárt télre), azóta itthon unatkozunk.
tegnap kocsonyát főztem, ma pedig elmegyünk könyvtárba, ez a terv:)

tegnap F. belekak..lt a klotyóba!
jó, megfenyegettem, hogy ha beszarik a gatyába ismét, akkor elveszem a tapadókorongokat kilövő western-pisztolyát, ez lehet, hogy végre a megfelelő motiváció volt:)
nem, próbálom semmibe nem beleélni magamat, de akkoriiiissss!!!!!

fontos hír, mi?
az, az.

3 megjegyzés:

pajpapa írta...

végiglapoztam az összes napilapot, mélyen hallgatnak a nagy eseményről, ez teljességgel tarthatatlan :-)

erzsó írta...

cserélhetünk vizmelegítőt, enyém 2 l-es és egy kisebbet, fél, vagy 7 dl-eset szeretnék, ha tudnátok ilyent szerezni, ti vagy bárki..

Virag írta...

nagy beszerzésre készülök, vmi elektronikus boltban. nem jössz-e el velem? pl. neked is szeretnénk újítani egy dolgot. egy titkos dolgot.