2008. november 25., kedd

halihooo

kedves olvasók
megyek betegszabira, mert
fájdogálgat a hasam
és
mert nem bírok kigyógyulni a megfázásból
ha
állandóan vidéki kiállításmegnyitókat szervezek, vagy koordinálok
nna.
közben, miután megfeddtem ma Ágit, hogy nahát, hiszen tudhatnáhogy MINDIG VAN VALAMI, hazajöttem a babazsúrból, és a postaládában maga a döbbenet várt, MEGTALÁLT AZ APEH!
ja
ja
ja
és jajj.
kíváncsian várom, hogy mi van a levélben, iesmi-e:

Kedves Anyuka!
Most, hogy már második gyermekét kívánja példás adófizetővé nevelni (szemben számos államférfiúval), úgy gondoltuk, hogy ezért, meg karácsony alkalmából is örülne annak, ha végre leszállnánk Önről.
Boldog Karácsonyt és Újévet, valamint boldog és apehmentes életet kívánunk a továbbiakban Önnek és kedves sokasodó (nagyon helyes!) családjának.

Üdvözlettel:

Az Apeh nagyon kedves csapata

na majd írok hogy mi lett.

de ez nem elég, postaládaügyben, még egy küldemény volt a mai adagban, amitől kiakadhattam: Fpapának címezve az OTP-től, attól az osztálytól, akiknek a múltkoriban köszönhettem már egy kisebb idegrohamot, és akiknek egy nagyon súúújtólég levelet írtam bosszúból...
nna írtak, hogy akkor Fpapának kell, hogy a számláján (ami permanenter üres) legyen minden hónap 4-én xy Ft. mert akkor ők vonnak. csak az a gond, hogy nem tőle kellene vonni, hanem ugye tőlem. akkor meg mi a fészkes fittyfene ez a levééél???
hrrrrrrrrrrrr
egy is elég ien küldeményekből, erre tessék, rögtön 2 volt ma.
szóval kedves olvasók, MINTHOGY MINDIG VAN VALAMI, most is, így holnap tudósítalak Bennetekethogy mi a stájsz, hm?
addig izgulunk....

Nincsenek megjegyzések: