2008. november 17., hétfő

hah

nos talán vége a betegeskedésnek (Nem nézel valami jól ki - mondta Fpapa - na nem úúgy értem, - próbált rögtön korrigálni:)))
mindenesetre a Főőnöx ma már ment bölcsibe, én meg az utsó előtti kiállítást abszolváltam fanyalogva fehérváron..
mondjuk jött oda egy régi barát, akinek a képei szintén velünk utaznak, és kaptam tőle 2 ruhát is
szóval tulképpen nem is volt rossz a nap...
aztán most egyedül altattam a kisnagy fiút, aki mostanában szellemesnek nehezen nevezhető trükkökkel szórakoztat ienkor:

anya, nagyon fázom
anya, éhes vagyok
anya, beteg vagyok (anyai kérdés erre: mit érzel kisfiam? válasz: kajaszagot.)

ezek mind már az ágyból hangzanak el, és nagyon emlékeztetnek arra a korszakra, amikor próbáltuk kiszoktatni a szülői ágyból, és azzal torolta meg ezt
hogy amint behelyeztem a kiságyba, azonnal berottyantott:)

amúgy, ha már ennél a népszerű témánál tartunk
a Szobatisztaság Projekt ( a továbbiakban SZP:)
hatalmas léptekben halad előre, miután Fpapa beígérte a gyereknek, hogy
amennyiben leszokik a pelusról
úgy kap a Jézuskától egy
akkumulátoros dzsippet.

jó, jó, tudom, hogy helytelen ez a módszer
de basszus, ha egyszer ez az első, ami működni látszik????
volt a bölcsiben a pszichológusmeg a logopédushogy egyszerre vitassák meg a Főőnöx SZP-problémáját
és arra jutottak (gratulálok)
hogy momentán és főként a bölcsiben ez a dolog egyszerűen 20adrangú kérdés a gyereknek.
annyi mással szeretne inkább foglalkozni
nem hajlandó erre a hujesegre aldozni idejéből.
hah
nekem ez eszembe sem jutott:(

Nincsenek megjegyzések: