2013. január 21., hétfő

Azt csak hittemhogy...

...Karácsony körül sűrű napok voltak...
Jan. 15-én egy hirtelen fordulattal meggyulladt, és kiégett a Merci. Az autó, amivel Fpapa dolgozik, és ezáltal pótolhatatlan, vagyishát nagyonis azonnal pótlandó:(
A Pali volt, persze csak az apja után, a legjobban ki, ezt hajtogatta: a merci felrobbant, felrobbant a merci, apa ülése, a papó ülése, vizes lett (nos az oltás során egy gyors ötlettől vezérelve a szomszéd bácsi beverte a szélvédőt, hogy azon át is tudjanak poroltózni, meg havat bedobálni. Ezt igen helyesen tette, hála érte, ugyanakkor a középső gyerekünk kényszeres egyéniségével ez a tett ütközik, ez jól látható, khm:)))
Megjegyzem én voltam itthon, mikor kigyulladt a szegény szerelő alatt, aki éppen jött érte, mert volt valami kis hibája, ami vagy összefügg, vagy nem a tűzesettel, ezt már sosem tudjuk meg:( Szóval hívtam a tűzoltókat, rohangáltam, mint egy veszett egér, volt utána rettentő izomlázam is, meg fuldokoltam két napig a felgyülemlett adrenalintól.
Jan. 19-én már el is sikerült adnunk a Mazdát, szegény megviselt, általam körbetört Mazdát. Most voltam a zokmányirodába, és hát kicsit körültekintőbbek is lehettünk volna (egy románnak adtuk el, még akkor el is vitte), de asszem ezt most talán ennyivel megússzuk. Remélem. Mostan Fpapa gőzerővel autót vesz, nagyon rajta van. Egyfolytában telefonál, és autókat néz, meg minden, reményei szerint már a héten lesz új autó. Csak családi autó nem lesz, brühühü, de valahogy csak kibírjuk, hm?

Meghát Fxnek félév volt, most pénteken kaptak bizit, és Éva néni olyande olyan aranyosat írt be neki! Hogy sokat fejlődött, éshogy büszke rá, éshogy csakííígy tovább! Nagyon odavoltunk, vagyunk.
Tegnap meg a Lőőőrögő (a  híres Vcsalád legifjabb sarja) volt 2 éves, így ott voltunk a buliján--kölcsönkocsival. Ez a kislány is ott volt, aki a képen mosolyog:))) elég aranyos egy lány, ott lődörgött, mosolygott és rosszalkodott, végül hazahoztuk.
Most a szobában alszik:))))
                                         



Nincsenek megjegyzések: