2012. szeptember 26., szerda

A Sikkola

Sikkola=iskola, palinyelven. Most beszámolok, mert kértétek:)

Nos Fx szeret a suliba járni, és ez jó. Most nem vagyok abban a hajdejó hangulatban (az elmúlt 3 napban kissé sokszor hangzott el a "figyelemzavar" szó ehhez), de tény, hogy egyelőre ez az eredmény, ezzel kell megelégednem, mármint azzalhogy szeret suliba járni.

Sajnos továbbra sem vmi közlékeny, már ami a napközbeni történéseket illeti, de lassan (decensen zsarolva) haladok az értékelhető leírások felé. (hrrrrrrrrrr....tuddmeghogy ez nekem legalább olyan nagy feladat, mint neked, JOGOM VAN TUDNI, HOGY MI TÖRTÉNIK OTT!!!)

Az van, hogy nem nagyon figyel oda. Elhagyogat dolgokat, nincs kész a lenyója, és nem is nagyon tudja, hogy mit kellett volna csinálnia. Remélem majd belejön:)))

Éva néni az jó. Én tudtam. Ő nem paráztat (na jó, egyelőre), azt mondjahogy ki kell várni az első 6 hét végét, és meg kell adni a gyereknek az időt, hogy szokja a szántást. Így lesz.

Na ez az én szűkszavú beszámolóm.



Nincsenek megjegyzések: