2012. szeptember 19., szerda

36 éves lettem én, meglepetés e bejegyzés, csecse, becse....

Nnna ez van:)
Megvolt szombaton a zűrösnek induló Fx-i szülinap, végül atomjól sikerült. A gyerekek ki sem látszottak a játékból, alig láttuk őket, jobbára vagy Fruzsinával foglalkoztam, vagy a többi szülővel trécseltem. A tortáról mellékelek egy képet, csak annyit tennék a képhez hozzáhogy nem ettünk belőle, mert 10 perc alatt elfogyott, és elfelejtettük lefényképezni is, a nagy káoszra erős tekintettel.

Most készül az Emmát a kert többi részétől elválasztó kerítés. Először jött a Grobi, hozta az embereit, itthagyta őket, önálló munkára. Majd, amikor úgy ítéltehogy az emberek már nyilván készen vannak (nem úgy!), és jöhet a lét beszedni, akkor jött. Én beengedtem, de nem tudtam többet tenni (lemenni), így fentről hallottam, hogy nem sikerült az önálló meló annyira, Grobi ordít. Most itt tartunk.
Mivel Emma ma reggelis szénné fosta (bocs) a konyhát (mégjóhogya a konyhát), így erősen szeretném a kerítés elkészültét követő 5 percen belül kihelyezni oda , a kertbe őt.
Elegeeeem vaaan.
Meg szülinapompompom.

                                         Fx-i torta:)))))))))))))) belül málnás-túrós, asszem.

Nincsenek megjegyzések: