2012. június 26., kedd

A helyzet brutál....

...a tulaj gépén írok, miközben ő 4 (!!!!) fia egyikével küzd előttem ismeretlen okból (orvoshoz kell menni, és a gyerek nem akar? asszem). Nincs netem itt RK-n (=ráckevén), mert a mobnetes kütyü befalcolt, és errefele nincs olyan tpont ahol becserélhetném. Így kénytelen vagyok lopva blogot írni, miközben Fx egyedül vigyáz három házzal odébb az ágy közepén alvó Fru-ra és a nem alvó, hanem nagyon is aktív Pálra. Na meg magára. Kicsit gyorsan gépelek most ezek miatt :))))

Nagyon fasza itt RK-n, csak címszavakban (azt úgy szeretem):

- van egy tó, békákkal, kacsákkal, 3 db kócsaggal és siklókkal
- vannak gyerekek az utcában, élen Lackóval, akiről majd még írok
- soksok barátságos kutya van, nagy százalékban tacskók
- itt van velünk Öcsi, a cica, aki rém jó fej, róla is majd később
- vezetek, az nagyon izgi, főleg tegnap óta, mióta a riasztó-távirányító NEM MINDIG MŰKÖDIK, így van az az izgalom, hogy ki tudom-e nyitni, vagy ha kinyitottam, majd be tudom-e csukni a tankot.
- van a Piac, amire talán holnap sikerül eljutnom, 1. ha ki tudom nyitni az autót reggel 2. ha le tudok valahol parkolni ezzel a dömperrel 3. ha ezek után be is tudom csukni:(((((
- ne felejtsük el a közeli Dömsödöt a bridzsteamekkel:))))))))

Most ennyi, rohanok.

Nincsenek megjegyzések: