2012. június 14., csütörtök

Egy napra csak egy kalandot, könyörgöm...


Naszóval képzeljétek, hogy miután végül vezettem kicsit reggel, thx to Bandi, hazaértem, és remegő lábakkal (de miéért????) megbeszéltem a gyerekekkel (nr 1gyel és nr3mal, hiszen ugye a bárkivel helyettesíthetetlen, az utolérhetetlen stbstb Pál még ma utoljára bölcsiben volt), hogy akkor irány a játszótér. És éppen kezdtem belemelegedni a pletykálásba a többi anyukával ott, amikor hívtak a bölcsiből, hogy AKKORA KULLANCSOT TALÁLTAK Pál (ki más???) fejében az imént, hogy szeretnék, ha saját felelősségre én venném ki, ők nem merik.
AAAAaaaaaakkorhát irány a bölcsi---nr1gyel és nr2vel együtt----Pál felmarkolása, szokásos út hazafele----otthon kullancs kivesz, vízbe fojt, lefagyaszt, majd kis fáziskéséssel bátty (ő tudja az iesmiket, vagy ha nem tudja-hát megkérdezi nekem) felhívása----kullancs mélyhűtőből kivéve emiatt, felolvaszt, vízből kivesz, agyoncsap, mintavételi dobozba zár, dobozt borítékba tesz.
Megmentőnk, Dóri megérkezését követően irány az Istenhegyi Klinika a kullanccsal, aaaaaaaaaaaaaaaaaztán fogorvos.

És hazaérve lenyírtam még Pál haját, hogy tudjuk figyelni a kullancs helyét.
Nnna ez volt ma. És még a holnap van, ésaztán költözés lesz Ráckevére, juhééé...
Remélem addig már nem lesz nagyobb történés.
Elegem van az ien sűrű napokból. Kezdek az egy napra egy kaland pártján állni. Öregszem?

Nincsenek megjegyzések: