2012. március 24., szombat

A Keresztelő

Dupla. Mert a két szerencsés-nevű, Fruzsika és Fx lesz keresztelve.
Holnap.
Izgulok kicsit, az alábbiak miatt:

Először is ÓRAÁTÁLLÍTÁS lesz vas. reggel.
Mert mikor máskor, ha nem a dupla keresztelőnk napján, igaz???? ez nemis Murphy, hanem valami szupermörfi, bakker:)

Aztán borítékolom, hogy Pál nem veszi majd jónéven, hogy neki nem szabad odamenni a másik két maffiózóhoz, és akkor mi lesz??? Erre a problémára Fpapa a jelöltem. Tegnap kérdeztehogy "nekem ott nem kell senkit fognom, hm?", és megnyugtattam, hogy azért még lesz egy gyerekünk, akivel majd akad dolga:)))))

A kajapia a harmadik problémám, jelesülhogy lesze elég? Mongyuk ezen stresszelek a legkevésbé, mióta a Fruzs leendő keresztapja felvilágosított a nonstop közeli fekvéséről.

Ki mit vesz fel? Ez főként a lányok, azaz Fruzsina és az én vonatkozásomban éles, a fiúk úgyis szépek ugye. Akkor szűkítem értelemszerűen, mert a Fruzsi is úgyis szép, tehát ez a probléma EGYEDÜL ENGEM ÉRINT. áááááá

És végül, de korántsem utolsósorban a keresztarjzolás. Mit ígérjek Fxnekhogy békén tűrjehogy 40en keresztet rajzolnak az ő homlokára????

Aki kuncogni szeretne a Káoszcsalád Dupla Keresztelőjén (KDK), azt várjuk holnap f2kor a Margit krt-on.

:)))))

1 megjegyzés:

erzsó írta...

cuki vagy Virág!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Regulat