2011. szeptember 5., hétfő

Amíííg

másolom a 24 8. évadját, addig úgy döntöttem, hogy ideírom, hogy mien volt a szülinap: hááát frenetikus! szuperkirály!maxifain!!! Persze egyetlen képet sem csináltam, ahogy kell, így kénytelen leszek megvárni, míg valaki ad nekem a sajátjaiból:)
Kisheő kritikus volt a bulin, de valami olyan mértékben, hogy aszittem örökbeadom valakinek/bárkinek ott helyben. Ma voltunk a Nazimtannál, aki kijelentette (sok más mellett) , hogy igenis lehethogy a Kisheő annyira taknyos, hogy amiatt annyira antiszoc/rosszkedvű/kiállhatatlan/borzalmas, amilyen immáron napok óta. És hogy legyen mandulaműtét! De hát könyörgöm, 2,5 éves sincs mééég!!! Már látom magunkat Hencinél, amint azt mondjahogy "háőáát ez a füle jó, ez meg jobb, nna rakjanak rája sapkát, azt kész". Henci az a homeopata, akit akkor keresünk fel, ha a hagyományos orvoslás csődöt mond. Mondjuk a Heőt még nem látta....lehet ideje lenne:( Amúgy máskülönben (a kedvenc szavam!) rengetegen voltak, főleg a mi barátaink, meg hát peersze a Fx-éi.... volt Pinyáta Minek Asszony jóvoltából, amit az unokatesóm gyereke, a Bence vert szét a kicsiknek, meg volt nagy motorozás, meg minden. Veszekedések, Rebeka elesése, kötözés, csodakenőcs-kenés, óvónők parázása (megjelent a főnök veje), labdák és kistesók. A buliban a legnagyobb király a Fx volt, aki hófehér feszülős polóban nyomta (sztem szívdöglesztő volt, anyaszívdöglesztőőő - itt egy kép, hoppá), és párszor elkaptam, amint kül. gyerekeknek magyarázza, hogy neki, azaz a szülinaposnak ugye tehát mindent szabad..."na szállj csak le arról a bicikliről, ééén vagyok a szülinapos, ééén megyek vele" huh ienek.
A másik király a Kisheő volt, aki elhatározta, hogy a hátsó autó az övé (vannak az oviban - 2- ien faából épített autók, kormánnyal meg minden), és amint meglátott benne ülni valakit, abban a percben eltorzult arccal odarohant, és krokodilkönnyek közepette kirámolta onnan az illetőt. De nem egyszerűen ááám! Én csak azt láttam, amit a KuliMatyival művelt: krokokönnyek, maxihangerőn üvöltés (enyéé, enyééé), közben lábbal Matyi lábának taposása, valamint kézzel teljes erővel Matyi ütlegelése. Ez a Heőőő! (itt egy kép az autóról)
Most éppen az van, hogy mindjárt itt a vihar (ééljeeen!), és olyande olyan fülledt az idő, hogy csak nna. És reggel (sőt tegnap éjjel végig) fájt a fejem is, mert éreztem ezt a vihart jönni:)
Határozottan eljárt az idő felettem, mindjárt 35 (aaaaaaaaaaaaaaa) leszek.

Apám meg ma lenne 70:(
Boldog szülinapot Apa:)

2 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Bocsánat, nem tudtunk menni, és még csak nem is szóltam..., nem lehetett választani, mert a másik vendégségbe menés helyett hozzánk jöttek a vendégek. Pedig megnéztük volna, ahogy Félix feszít a pólójában!

Virag írta...

kárhogy nem jöttetek:(de sebaj, majd bepótoljuk.